Na podstawie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO) informujemy, iż:
Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Hotel Porto Skubisz Spółka Komandytowa,
z siedzibą ul. Portowa 14, 97-500 Radomsko, posiadająca NIP: 772-24-03-403
Inspektor Ochrony Danych
W sprawach dot. ochrony danych osobowych, prosimy o kontakt z Administratorem.
Cele oraz zakres przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu (oraz zakresie):
a) wyceny, rezerwacji oraz wykonania usług, a także zawierania umów związanych z profilem działalności
(zakres: imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu, adres e-mail, nr dokumentu tożsamości/PESEL, dane karty płatniczej, nr rezerwacji; nazwa firmy oraz NIP firmy), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
b) wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego (zakres: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres zamieszkania/siedziby firmy, NIP, nr rezerwacji), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
c) rozpatrzenia reklamacji (zakres: imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu, adres e-mail, nr rezerwacji, nr rachunku bankowego – w przypadku zwrotu pieniędzy), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
d) zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i gościom obiektu hotelowego oraz zapobieganiu oszustwom (zakres: materiał wideo pozyskany z funkcjonującego na terenie obiektu hotelowego systemu monitoringu wizyjnego, imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
e) dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Administratora w związku z poniesioną przez niego szkodą lub obrona przez roszczeniami (zakres: imię, nazwisko, adres zamieszkania, PESEL/NIP, adres e-mail, nr rezerwacji), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
Warunki podania danych osobowych
a) podanie jakichkolwiek danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w niektórych przypadkach podanie określonych danych jest konieczne, aby spełnić Pani/Pana oczekiwania w zakresie korzystania z usług
b) aby zlecić usługę w obiekcie hotelowym, konieczne jest podanie danych wskazanych w pkt 3 a) powyżej
c) aby otrzymać fakturę za usługi, konieczne jest podanie wszystkich danych wymaganych prawem podatkowym, wskazanych w pkt 3 b) powyżej – bez tych informacji nie jesteśmy w stanie prawidłowo wystawić faktury
d) aby móc skontaktować się z Panią/Panem telefonicznie w sprawach związanych z realizacją usługi, konieczne jest podanie numeru telefonu i/lub adresu e-mail – bez tego nie jesteśmy w stanie nawiązać kontaktu telefonicznego i/lub wysłać potwierdzenia rezerwacji
Odbiorcy danych osobowych
a) w ramach realizowanych usług korzystamy z pomocy innych podmiotów, co niejednokrotnie wiąże się z koniecznością przekazania im danych osobowych; w związku z powyższym, w razie potrzeby, przekazujemy Pani/Pana dane osobowe współpracującym z nami prawnikom, firmie zapewniającej obsługę księgową, firmie świadczącej usługę hostingową, firmom obsługującym szybkie płatności, a także firmie ubezpieczeniowej (gdyby zaszła konieczność naprawienia szkody)
b) istnieje też możliwość, że na podstawie odpowiedniego przepisu prawa lub decyzji właściwego organu będziemy musieli przekazać Pani/Pana dane osobowe innym organom lub podmiotom
Okres przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy przez okres:
a) obowiązywania umowy – w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umowy
b) 6 miesięcy – w odniesieniu do danych, które zostały zebrane przy wycenie usługi, ale nie doszło do zawarcia umowy
c) 5 lat – w odniesieniu do danych osobowych dotyczących obowiązków wynikających z prawa podatkowego
d) nie dłużej niż 30 dni – w odniesieniu do danych osobowych z systemu monitoringu wizyjnego
e) 3 lub 10 lat – w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
W celu usprawnienia procesu usuwania lub niszczenia danych osobowych, okresy w latach liczymy od końca roku, w którym rozpoczęliśmy przetwarzanie danych osobowych
Uprawnienia podmiotu danych
Przysługuje Pani/Panu prawo:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b) sprostowania/uzupełnienia danych
c) usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)
d) ograniczenia przetwarzania
e) przenoszenia danych
f) wniesienia sprzeciwu
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego
Polityka cookies oraz instrukcja wyłączenia
Czym są pliki cookies?
Pliki Cookies dostarczają danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych stron serwisu. Możecie Państwo w każdej chwili wyłączyć w swojej przeglądarce opcję przyjmowania cookies, co może jednak spowodować utrudnienia w korzystaniu z serwisu. Pliki cookies nie służą do zbierania zindywidualizowanych informacji i te informacje nie są przez nas gromadzone ani przechowywane, a służą jedynie wyświetleniu zindywidualizowanej zawartości.
Jak wyłączyć pliki cookies?
Pliki cookies są zapisywane w pamięci podręcznej Państwa przeglądarki przeglądarki. Oznacza, to, że samodzielnie Państwo decydujecie o tym, czy wydawcy witryn internetowych będą wiedzieli z jakich części serwisu korzystacie. Pliki cookies pozwalają wydawcom na wyświetlenie treści, która może być dla Państwa bardziej atrakcyjna na podstawie dotychczasowych zachowań. Informacje zbierane przy użyciu plików cookie mogą też służyć do zbierania informacji w celach handlowych i mogą być wykorzystywane, aby dostosować wyświetlaną reklamę.
Instrukcje wyłączenia plików cookies w konkretnych przeglądarkach:
W każdej chwili możecie Państwo wyłączyć pliki cookies dla konkretnej witryny albo w ogóle dla wszystkich połączeń z przeglądarki.
Mozilla Firefox
W menu “Narzędzia” wybieramy “Opcje” i w nich zakładkę “Prywatność”. Przeglądarka daje możliwość zaznaczenia, że nie chcesz być śledzony w ogóle albo usunięcia pojedynczych ciasteczek poszczególnych witryn.
Microsoft Internet Explorer
W menu “Narzędzia” wybieramy “Opcje internetowe” i w nich zakładkę “Prywatność”. Specjalnym suwakiem można regulować ogólny poziom prywatności albo przyciskiem “Witryny” zarządzać ustawieniami poszczególnych serwisów internetowych.
Google Chrome
W menu ukrytym pod trzema poziomymi kreseczkami w prawym górnym rogu przeglądarki wybieramy “Narzędzia” a następnie “Wyczyść dane przeglądania…”. Oprócz możliwości czyszczenia plików cookie, znajduje się tam link “Więcej informacji”, który prowadzi do szczegółowego opisu funkcji prywatności przeglądarki.
Opera
Przyciskiem “Opera” w lewym górnym rogu otwieramy menu i wybieramy w nim “Ustawienia” i dalej “Wyczyść historię przeglądania…”. Oprócz możliwości skasowania już ustawionych plików cookie, jest tam też przycisk “Zarządzaj ciasteczkami…” prowadzący do bardziej zaawansowanych opcji dla poszczególnych witryn
Safari
W menu “Safari” wybieramy “Preferencje” i w nich zakładkę “Prywatność”. Znajdziemy w niej liczne opcje dotyczące plików cookie.
Smartfony i tablety
Każdy model telefonu może tę funkcję obsługiwać w inny sposób. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia mobilnego.
Polityka e-mail – poczta elektroniczna
Administratorem podanych przez Państwa danych jest Hotel Porto Skubisz Spółka Komandytowa, z siedzibą ul. Portowa 14, 97-500 Radomsko, posiadająca NIP: 772-24-03-403.
Informujemy, że Państwa dane osobowe zawarte w korespondencji e-mail są przetwarzane przez nas w celu prowadzenia kontaktów biznesowych związanych z zawartymi umowami lub w celu ich zawarcia, a także w celu przygotowania ofert oraz odpowiedzi na przesłane zapytania. Danych nie będziemy udostępniać innym odbiorcom poza firmą hostingową, która świadczy dla nas obsługę poczty elektronicznej oraz firmy świadczącej dla nas usługi z zakresu IT.
Dane będą przetwarzane przez czas współpracy oraz ochrony przed ewentualnymi roszczeniami. Zgodnie z przepisami przysługuje Państwu prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo dostępu do danych i ich sprostowania oraz ich przeniesienia. Ponadto macie Państwo prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do prowadzenia procesu komunikacji. Państwa danych nie zamierzamy przekazywać do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.